Höstlov

När jag är ledig nio dagar i sträck vill jag gärna åka iväg någonstans (grattis mamma som fyller 70 idag och är i Uganda!) men det här lovet har jag inte kommit längre än till Växjö. Som tur är har jag hittat på en hel del att göra på hemmaplan. 

Måndag: Sång för Marion på bio 
Tisdag: Pjäsen Smålands mörker
Onsdag: Åkte till Växjö, gick i affärer och träffade vänner
 
Fin utsikt över Växjösjön (helt omöjligt att säga för danskar) från 4 krogar. 
 
Torsdag: Boktjuven på bio och Så ska en saga berättas på Smålands kulturfestival
Fredag: Club 40 i Växjö
Lördag: Bortbjudna på middag 
Söndag: John och Mia Ajvide på Smålands kulturfestival och möte om vad vi kan göra med stålgjuteriet (kulturhus!)
 
Jag har höstrenoverat mig själv; klippt mig och blekt håret och färgat ögonfransarna. 

Och förra söndagen gick vi ut och åt och firade att det var arton år sedan vi träffades. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Låter som du haft en skön ledig vecka :)

Svar: Ja, jag är nöjd. Nästa resa blir nog till Hedemora. :-)
Ylva

2014-10-31 @ 13:53:35
URL: http://www.gugge67.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Å GRATTIS till er båda också :-)

Svar: Tack, tack! Den här gången såg jag till att en viktig dag blev ihågkommen!
Ylva

2014-10-31 @ 17:22:45
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0