Äta i Köpenhamn

Jag och väninnan har ätit oss igenom Köpenhamn i  helgen. 

Den här åt vi inte men det är antingen den största korv eller den största ost jag någonsin sett! 
 
I Danmark har de skum lakrits. 
 
Chokladdoppade spett är så fruktansvärt gott! Jag tog jordgubbar, ananas och en skumfidus (marshmallow) + svartvinbärskokos. 
 
Jag hade presentkort på kaktallrik för två på ett marockanskt café men de hade inte det så vi fick en salladstallrik i stället! Jag blev så paff så att jag tackade ja till det. Och jag som inte tycker om grönsaker! 
 
Frozen yoghurt. Jo, det ligger lite i botten. 

Fish and chips. (Rädisan som ser ut som en tampong gav jag bort. Däremot åt jag fänkålen som var äcklig.) 

Kommentarer
Postat av: znogge

Ja, det var verkligen en tampongliknande rädisa :-) Gav kanske inte mersmak utseendemässigt!

Svar: Nej, och jag gillar inte rädisor till att börja med så jag blev rädd...
Ylva

2014-09-15 @ 16:55:06
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Gunilla

ASG...vilken ful rädisa :)

Svar: Ja, den var läskig!
Ylva

2014-09-16 @ 11:12:01
URL: http://www.gugge67.wordpress.com
Postat av: Ylva

Byta kakor mot sallad?! Det var ett fult trix……Vem vill ha nyttigt när man ställt in sig på onyttigt? ;) Tampongrädisan var ju riktigt häftig…..men äta den nä :)

Svar: Nej, det var så himla konstigt! Särskilt eftersom jag bokat, så borde de ju fatta att de ska göra ett kakfat åt mig!
Ylva

2014-09-17 @ 14:01:33
URL: http://www.ylvakortochgott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0