Gratis läsning

Ha! Jag behöver inte åka på bokmässan för att få gratisläsning! Ja, jag läser ofta gratis eftersom jag jobbar på bibliotek men det här är fådda grejor. 
 
Fredrik Backmans nya kom med posten som recensionsexemplar (alltid kul när förlaget mailar MIG och frågar och inte tvärtom) och när jag gick till urmakaren för att byta klockbatteri fick jag en tidning som jag saknat emellanåt.
 
Jag prenumererade på Plaza kvinna för flera år sedan men så har jag inte hittat något bra erbjudande på länge. För tillfället har jag korta prenumerationer på Femina, Damernas värld, Styleby, Illustrerad vetenskap och Classic motor för att jag får så bra premier. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Själv får jag en del tidningar från äldsta fröken när hon har läst dem. Smidigt och bra :-)

Svar: Ja, det är ju det allra bästa. Jag delar med en kompis och svärmor.
Ylva

2014-09-25 @ 19:32:51
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0