Damresa till Köpenhamn

Jag var i Köpenhamn med tjejgänget (vi var tio damer mellan 40 och 50 år) i helgen och våra resor är bland det roligaste jag vet! Det händer alltid så knäppa saker.
 
Toaletten på vårt rum låg inne i duschen.
 
Vi var på Tivoli och (såg) hörde D.A.D.
 
Jag och en av väninnorna klättrade högst upp i tornet på Vor frelsers kirke.
 
Det är sjukt högt och ibland var jag tvungen att klamra mig fast mot det heta koppartaket. 
 
Vi gick in bakvägen på Christiania (de vill inte att man fotograferar där inne så jag gjorde inte det.) Nu ser jag skandalrubriker som "skolbibliotekarie åker och handlar på Cristiania på helgerna" och vill poängtera att man kan gå dit utan att köpa knark. Jag köpte bara en ekologisk jordgubbsdryck.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det tornet är inget för mig, den saken är säker. Christiania kan man besöka av många anledningar. Under min gymnasietid skrev vi ett arbete om olika stadsdelar och vi valde Christiania.

Svar: Nej, låt du bli att klättra upp där! Jag tycker att Christiania är mysigt men Pusher street har blivit hotfullt med alla maskerade män.
Ylva

2015-08-10 @ 18:04:01
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0