Shoppingtur

Idag åkte jag till Växjö för att frivilligt kasta mig in i julrushen trots att jag egentligen inte behövde handla något.
 
Det är bara ljusslingorna som skvallrar om att det är jul. Samtidigt som det regnade var det solglimtar och åtta grader varmt.
Det var bättre julstämning inne på Linnégallerian.
Jag kom hem med en massa små saker. Det mesta blir presenter fast kanske inte just julklappar. Det enda jag faktiskt letade efter var en stor necessär (uppe till vänster) så det var mycket spontanshopping.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Att shoppa frivilligt i juletider... Tufft! :-)

Svar: Jag vet att det inte är din största hobby, men jag kan gilla att åka till större städer ibland och gå i affärer och trängas lite. :-)
Ylva

2015-12-22 @ 09:59:47
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Znogge

Det ena leder till det andra när man hamnar i butiken ;-)

Svar: Jag stod tydligen för länge i en butik för de frågade mig tre gånger ifall jag ville ha hjälp!...
Ylva

2015-12-22 @ 11:57:17
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0