Snälla kommentarer, tack!

Nu ska jag testa att släppa kommentarerna fritt så att jag inte måste godkänna dem innan de publiceras. Jag spärrade kommentarerna för att jag fick tråkiga påhopp, men det är länge sedan så jag hoppas att de elaka människorna har slutat läsa bloggen!
 
Ni vet väl att Yfronten finns på Instagram också förresten? Där följer jag en tjej som var bibliotekarie i Växjö för länge sedan och nu jobbar i Uppsala. Hon instagrammade en insändare i DN igår och det är min mamma som skrivit den, lustigt! 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så tråkigt att få sådana kommentarer. Jag kan inte förstå varför vissa passar på att vara otrevliga bara för att man kan vara hyfsat anonym. Usch och fy säger jag bara :-(

Svar: Nej, det är väldigt fegt! Men nu har förhoppningsvis nättrollen andra ställen att hänga på.
Ylva

2015-02-21 @ 11:32:44
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Jag släppte kommentarerna för länge sen, och det har bara kommit snällheter. Hoppas det blir samma för dig!
:-)

Svar: Ja, annars spärrar jag funktionen igen. Än så länge går det bra! :-)
Ylva

2015-02-21 @ 19:01:23
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lillemor

Fria kommentarer! Wow! Det måste testas! ;-)
Dina inlägg är ju så korta så jag läser flera i stöten och därför kommer den här fria kommentaren över en vecka sent. Men på Insta hälsar jag på oftare! Hoppas det fria ordet får flöda vänligt här!

Svar: Det där är vad jag kallar en snäll kommentar! Kul att du kollar insta. Det är samma bilder så det kan bli lite tjatigt. :-)
Ylva

2015-03-02 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0