Café Krabbaré

Igår var jag på Café Krabbaré, en föreställning av Kulturfabriken och omsorgen. De är duktiga och det var riktigt roligt. Showen var en sammansättning av musik- och dansnummer som de uppträtt med genom åren.
 
 
 
Jag känner igen många av eleverna som gått gymnasiesärskolan hos oss på Sunnerbogymnasiet varav en del verkar ganska blyga och blir som alltid imponerad av människor som vågar stå på scen. En tjej tycker att det är så roligt så att någon fick leda bort henne efter varje nummer. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ja, tänk vilken gåva att kunna och våga stå på scenen så! Jag hade garanterat fått rampfeber även om jag står inför eleverna varje dag. Men det är något helt annat!

Ha en fin lördag!

Svar: Ja, jag känner många lärare som säger samma; att de inte gillar att prata inför många.
Ylva

2015-01-31 @ 11:14:54
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0