Kulturcentrum

Igår var jag med i tidningen tillsammans med det nybildade nätverket Kulturcentrum Ljungby. Jag skrev på en skrivelse till kommunen som Yfronten Blogg. Jag är rolig, jag. Fotot togs före jul, men namnet är så nytt att jag inte hört det innan. 
 
Vi har en massa bra idéer om vad man kan göra med gamla stålgjuteriet och ikväll var det möte med politiker om det. Det här är så spännande och det kan bli hur bra som helst! Jag saknar ett kulturhus här i stan och Stålgjuteriet verkar vara en lämplig lokal. Vi hoppas att vi kan få komma in och se hur det ser ut inuti. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Då hoppas jag att någon lyssnar för bra idéer ska man ta vara på :-)

Svar: Ja, det känns som att politikerna är intresserade av vad kommuninvånarna vill.
Ylva

2015-01-27 @ 21:33:40
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Håller tummarna för att era idéer slår rot så det blir verklighet med kulturhus :-)

Svar: Ja, det känns lovande faktiskt, trots att kommunen just bestämt sig för att bygga om hockeyhallen för 89 miljoner...
Ylva

2015-01-28 @ 17:15:51
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0