Long gone leprechaun

Igår åkte jag och väninnan till Stockhultsgårdens tebod på irländsk konsert med Long gone leprechaun från Lund.
 
Som tur var hade de satt upp partytält för vi var 77 gäster där.
 
Ett par timmar senare. Jag och väninnan, som inte heller är van att köra bil, åkte hem innan de slutade spela men det blev säkert ännu mera livat senare. 
 
På vägen hem kom det en älg och två rådjur som skulle över vägen och när jag skulle köra hem från stugan höll jag på att köra på en ko (jag orkade inte reda ut vad hon gjorde utanför hagen halv elva på kvällen), en igelkott och en kaninunge.

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Oj... Vilken tur att du missade hela djurparken som höll till där ute på vägen!


Svar: Ja, jag är glad över svenska sommarkvällar eftersom jag har kasst mörkerseende...
Ylva

2015-07-22 @ 17:25:52
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Znogge

Oj då, det blev rena safarin ;-)

Svar: Synd att jag inte hade med några tyskar, de skulle ha tyckt att det var exotiskt.
Ylva

2015-07-22 @ 18:42:04
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0