Allsång

Igår var det dags för Sommar i parken igen. 

Var Adam Allsing här (inte för att han stavar så men jag är lite rolig nu)? Nej, det var allsång. Jag trodde att jag skulle slippa undan mikrofonen eftersom jag inte hade något sånghäfte men konferencieren körde upp en mick i ansiktet på mig och jag skulle sjunga Jag vill vara din, Margareta och sjöng fel; "eller hur" i stället för "eller ej". 
 
Pojkbandet LSJ. 
 
Bluesbandet Bad Sign. 
 
Jag trodde att Ottosson/Barfalk var en duo men det sitter en till Barfalk med gitarr bakom (fast man inte ser honom här.) Det var en trevlig kväll förutom det där med allsången då. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Och jag som trodde att ni var internationella där. All-sing, liksom. Typ engelska :-D

Svar: Aha, det är det det betyder. Bad sign sjöng på engelska. Minns inte vad de hade för allsång, var för chockskadad av min egen sång...
Ylva

2015-06-26 @ 09:57:58
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0