Lyxproblem på semestern

Eftersom jag jobbar på en skola har jag tagit ett långt sommarlov och får akta mig för att inte reta upp vanliga stackars människor, som inte har så lång semester, med mina bisarra problem. 
 
1. Om jag vaknar före nio kan jag inte gå upp för dagarna blir så långa då, så jag ligger kvar i sängen (och försöker somna om, läser och mobilsurfar) till tio. 
 
2. Jag har tappat koncentrationsförmågan och kan inte längre läsa hela dagarna som förr. 
 
3. Om det inte blir bättre väder vet jag inte vad jag tar mig till. De flesta aktiviteter jag hittar på nu när det inte går att sola och bada handlar om att äta, dricka eller shoppa. 
 
Idag var det marknad och jag köpte te, kryddor, tatueringar (till en fest) och en munk med choklad och marshmallows. 

Kommentarer
Postat av: Maria

Du får komma hit o hälsa på

Svar: Och äta, dricka och shoppa. :-)
Ylva

2015-06-26 @ 20:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0