Sommar i parken

Igår var jag på årets första Sommar i parken. 
 
Det var allsång och Jazz i baljan. 
 
Mathilda Hagfoss, utflyttad men ändå min favoritröst från Ljungby! Hon uppträdde med två egna låtar och allsången Sånt är livet. 

Det här är vår countrykung Robert Stolt. Jag har inte hört honom förut, kanske för att jag inte lyssnar på country, han var bra att se live. 
 
Man får vara envis om man ska gå på utomhusevenemang i sommar och det är man ju. Men efter 1 1/2 timme var jag kall och blöt, trots regnkläder, och fingrarna hade blvit rynkiga som efter ett långt bad! 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Uuuuhhh... Det där såg inte så skönt ut... :-)

Svar: Nej, det var inte det. Men det var bra musik!
Ylva

2015-06-18 @ 18:47:31
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Znogge

Men vädret... Ja, ja...

Svar: Det var gräsligt! Jag trodde att jag skulle bli sjuk, men klarade mig. Tur att jag inte är som maken som börjar nysa så fort hans fötter sticker utanför täcket i sängen...
Ylva

2015-06-18 @ 22:43:08
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0