Att spara

Det bor en smålänning i mig, jag blir väldigt nöjd när jag kan spara på olika sätt. Förra veckan tjänade jag en massa.
 
Damernas värld skickade inte det jag beställt men det gör inget för krämen jag fick dubbelt av är svindyr.
 
Jag hade 20% rabatt på Lidl och kom hem med allt det här för ungefär 400 kronor. Bland annat köpte jag en sport-BH, ett linne och en träningströja och bara det brukar kosta flera hundra.
 
Ett par bekanta bad mig titta på böcker i ett dödsbo. Inte för att böcker brukar vara värda så mycket, men jag fick några fina som jag kan ge bort eller ta till skolan.
 
Med mitt resekort åker jag från Älmhult till Köpenhamn för under 200 kr, på rejsekortet åker jag billigt i Köpenhamn, årskortet på Tivoli gör att det blir billigare ju flera gånger jag går dit och nycklarna går till vännernas lägenhet som jag kan bo i när jag är i Köpenhamn.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det är kul att fynda :)

Svar: Ja, och jag är bra på det. :-)
Ylva

2015-09-08 @ 10:54:03
URL: http://www.gugge67.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0