Närgånget i Göteborg

Jag har varit på besök i storstan och sett vansinnigt mycket folk! 
 
På fredagen var jag på bokmässan.
 
På lördagen var det modevisning på Nordstan.
 
När jag satte mig utanför konstmuseet för att titta ut över Götaplatsen kom det några och satte sig mitt framför mig.
 
Sedan hände det sjukaste på länge! Jag satt på en gräsmatta utanför universitetsbiblioteket när jag blev omringad av Lovisa Sandström, Sveriges största träningsbloggare, och åttio andra tjejer som skulle köra ett träningspass. Jag vet inte om de trodde att jag ingick i programmet på något sätt.
 
På söndagen var det skönt att åka ut i tystnaden med en kompis och vi hittade en Buddhafigur någonstans i Härryda.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ha ha, där hamnade du i centrum ganska så ofrivilligt! Deltog du i passet? Ni kunde om inte annat utbyta bloggerfarenheter ;-)

Svar: Jag satt på gräset och försökte läsa en tidning men det blev mest tjuvlyssning när Lofsan pratade.
Ylva

2015-09-29 @ 21:01:16
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Elisa

roligt!

Svar: Jag har alltid roligt i Göteborg. :-)
Ylva

2015-09-30 @ 10:34:48
URL: http://byello.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Oooo... Vilken KUSLIG upplevelse! Att hamna mitt i ett träningspass bara sådär... Skönt att du kom helskinnad därifrån! För det gjorde du väl? :-)

Svar: Ja, men jag satt och njöt av solen när de ställde sig i vägen.
Ylva

2015-09-30 @ 11:30:24
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0