Apotek på ICA

Först tyckte jag att det var onödigt att öppna ett till apotek när vi redan har flera i stan, men sedan märkte jag att det är väldigt smidigt att ha ett bredvid ICA där jag oftast handlar. Snart kommer det att bli ännu bättre när man kan samla poäng och handla på ICA-kortet.
 
Det enda som stör mig är att så fort man går in där kommer det fram två eller tre personer och frågar om man vill ha hjälp! (Nej, jag vill bara stå här bakom hyllan lite och dra upp byxorna som kasat ned så att de sitter som på en skejtare!)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ha ha, personalen får verkligen inte vara för tjänstvillig utan lagom är bäst :D

Svar: Jag brukar låta eleverna gå omkring och se förvirrade ut en stund innan jag frågar om de vill ha hjälp. :-)
Ylva

2016-04-19 @ 21:45:39
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Haha! Det värsta är att när man väl VILL ha hjälp, då är all personal som bortblåst... ;-)

Svar: Det är typiskt men jag lovar dig att du skulle få hjälp här! :-)
Ylva

2016-04-20 @ 03:31:40
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: klok som en bok:)

Här i stan är det tvärtom. Förut kunde man samla poäng med ica-kortet, det kan man inte längre. Det är alltid extrema köer och dålig service. Om det någon gång finns en expedit ledig står hon med ryggen mot i hyllorna och plockar i evigheter. Eftersom man inte längre kan samla poäng finns det ingen anledning att handla där så jag väljer annat apotek istället.

Svar: Vad konstigt! Det blir ju smidigt att samla poäng och kunna använda ICA-kortet. Visst är det trevligt att få hjälp men just på ett apotek kan jag gå fram själv och fråga när jag vill.
Ylva

2016-04-22 @ 20:57:05
URL: http://mestbaradeckare.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0