Påsklovet

Det var ett bra påsklov förutom när jag var förkyld. Jag har gjort en massa oylviga grejor; varit på två jazzkonserter, ympat äppelträd, varit vaken klockan fem på morgonen några gånger (på grund av nästäppa) och börjat tänka på hockey. Förutom att jag drömde om Börje Salming har jag en idé om att frottera mig med hockeyspelare när Schweiz ska spela mot Tre Kronor här.
 
Samtal utanför restaurang inatt:
Väninna: Vi kan gå på puben på onsdag. Det kanske kommer hockeykillar dit.
Jag: Jag är väldigt ointresserad av hockey men kan gå och titta på hockeykillar.
Bekant (som råkade stå bredvid): Med ett konstnärligt öga!
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Intressant konversation :D

2016-04-03 @ 17:46:05
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ylva

Bekanten hade roligt åt oss när vi pratade om hockeyspelarna. :-)

2016-04-03 @ 17:53:01
Postat av: Gunilla

blandad påskkompott hos dig i år :)

Svar: Ibland får man testa nya saker! :-)
Ylva

2016-04-05 @ 10:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0