Tjejkväll

Det blev som jag misstänkte en ganska fånig tjejkväll igår. Jag tycker egentligen inte att man ska ha en kväll med bara tjejer i publiken men nu fick jag en gratisbiljett (de kostar 300 kr annars!) av en tjej som var sjuk.
 
Andreas Johnson var bra, han kan sjunga.
 
Tina Thörner sjöng Simply the best av Tina Turner, det är ju roligt!
 
Sedan var det Magnus Hedman (inte så intressant) och hockeykillar som dansade i bara kalsonger och då blev det pinsamt på riktigt.
 
Efter tjejkvällen var det 90-talsfest i stora tältet.
Det här är Dr Bombay, som inte stod stilla alls. Jag lyssnade lite på honom för att det var kul när det var nytt, men han har inte någon bra sångröst.
 
Som avslutning spelade Da Buzz. De var fortfarande bra, även fast de inte gjort några nya låtar på kanske tjugo år.
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Tjejkvällar har en tendens till att bli lite töntiga så jag föredrar en blandad publik.

Svar: Precis så. Samma sak med arbetsplatser. Nej, inte att de blir töntiga, men jag saknade flera män när jag jobbade med tanterna på kommunbiblioteket.
Ylva

2016-08-22 @ 06:30:34
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Veiken

Jag var på Ladies Night för en del år sedan och jag ska inte göra om det! Artiterna var bar, men det var ändå ingen höjdare!
PS. Visst är Miriam Bryant från Utby. Jag har haft koll på henne länge eftersom vi bodde i Utby och har fortfarande vänner kvar där. Ace of Basegänget utom Ulf Ekberg bodde också där. Vi bodde mitt emellan! :)

Svar: Jag har inte varit på Ladies night men har fått en känsla av att det inte är något för mig.
Ylva

2016-08-22 @ 11:02:54
URL: http://veiken.se
Postat av: Gunilla

nä, men så patetiskt haha... kalsongkillar ojoj.

Men, som du säger, är det gratis så har man inte så mycket att förlora iaf :)

Svar: Det finns ju olika sorters människor och jag gillar inte detta förutsättande av vad tjejer ska gilla. Själv är jag ju till exempel ointresserad av sport, trädgård, matlagning och sömnad. :-)
Ylva

2016-08-22 @ 13:58:25
URL: http://www.gugge67.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0