Överskottsbolaget

Nu stänger Ö&B här och de sista dagarna har varit helt hysteriska! Jag och mamma var där och handlade lite den 26:e innan det var tokrea. Sedan hade jag tänkt gå dit den 27:e när de hade halva priset på allt men då ringde maken och varnade mig. Han hade varit där och kollat men ångrat sig för det var kö genom hela affären, hur många människor som helst i butiken och några som hade blivit av med plånböckerna och polis på väg!
 
Här syns inte kaoset men det var fullt på alla parkeringar runtom.
 
Jag var ute på promenad den 28:e och gick in tjugo minuter före stängning och då var det lugnt men nästan tomt i hyllorna. Jag kom hem med lite småkrafs för 35 kr. Det kan räcka för jag behöver inget särskilt men tycker ju att det är kul att fynda.

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Jösses vilken hysteri! Jag skulle också ha skippat den shoppingen även om ÖB är kul Snyggt jobbat där med sista-minuten-fynden i alla fall :-)
Ha en riktigt fin nyårsafton och ett GOTT NYTT ÅR!
Kram

Svar: Man kan ju få hjärtproblem för mindre. Men jag är väldigt nöjd med alla saker jag köpt att ge bort (eller behålla själv om jag känner för det.). :-) Gott nytt! Kram!
Ylva

2016-12-30 @ 23:04:32
Postat av: Znogge

Att fynda är sällan fel men allt har en gräns...

God nyårsafton önskar jag dig!

Svar: Ibland är ens tid värd mer och ens humör framför allt! Gott nytt år!
Ylva

2016-12-31 @ 11:52:47
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ami

Visst är det roligt när man kan fynda :) Och du gjorde nog rätt i att vänta tills precis innan de stängde!
Gott Nytt År önskar jag dig!

Svar: Det var inte värt att vänta i kön tyckte maken som tänkt köpa en brandsläckare. Gott nytt år!
Ylva

2016-12-31 @ 13:08:42
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0