Wij, Scocco och Kleerup

Jag och väninnan har haft en fantastisk helg med konsert i Malmö i fredags! Vi var på Slagthuset och såg Tomas Andersson Wij med gästartisterna Mauro Scocco och Kleerup.
 
Wij är bra och Scocco har jag älskat sedan 1987. Jag såg honom med Ratata -89 och sedan har han knappt spelat live så det här var stort! Kleerup är också en enastående begåvning och det var kul att höra dem spela varandras låtar.
 
Jag hade bokat en plats som inte fanns och fick en egen fristående stol bredvid raden!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ingen som kunde skymma sikten då ;-) Vilka härliga artister! Kan tänka mig att det var en toppenkonsert :D

Svar: Det var sååå otroligt bra! De höll på i tre timmar (inklusive paus) så det var generöst.
Ylva

2016-02-14 @ 20:09:45
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Haha! Snyggt bokat där :-)

Svar: Jag anade ugglor när väninnan fick nummer 23 och jag HK, men visste inte att det betydde handikapp-plats. Eftersom jag inte hade med egen rullstol fick jag låna en stol, tur!
Ylva

2016-02-15 @ 10:36:17
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0