Dollar store

I fredags missade jag en stor händelse; Dollar store öppnade här. Men om jag hade varit hemma hade jag jobbat och ändå inte gått på invigningen kl.10, som visades på tidningen Smålänningens webb-TV.
 
Det är ett stort bygge bredvid E4:an och jag hoppas att de får många förbiresande som handlar.
Jag blev nästan arg när jag hittade den perfekta tankinin för 90 kr. Det är egentligen för sent för jag köpte en snygg förra året fast jag inte ville ha en med vita detaljer eftersom jag oftast badar i brunsumpiga vatten.
Nu kan jag ha finbadkläder för rent vatten och billiga till ån (fast oftast badar jag naken i dammen).
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så snygga!

Svar: Nu väntar jag bara på badväder! Hoppas det blir bra denna sommar!
Ylva

2016-03-22 @ 22:26:07
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0