Köpenhamn och majbilden

Jag har haft en underbar helg i Köpenhamn men det var som vanligt stökigt att ta sig hem. S-tog och Metro till Kastrup funkade men jag hade inte fattat hur man gör vid byte. Det kom en kontrollant som var snäll som tur var, när jag inte hade checkat in på Metron...
 
ID-visningen gick smidigt både på Kastrup och Hyllie men man ska inte ropa hej ens när man kommit över bäcken, i detta fallet Öresund. Jag skickade glatt ett SMS till maken att han skulle hämta mig i Älmhult kl.13.15. Sedan fick jag veta att det var buss mellan Lund och Hässleholm på grund av spårarbete och kom fram nästan två timmar senare! Dags att bråka med Skånetrafiken igen!
 
Min dropbox har börjat funka igen så nu har jag alla majbilder på datorn. Här är månadens bild i vår kalender. Jag tycker att det är så fint med vägar med vatten på båda sidor, och samma sak med träd och här är en så fin väg i Gustavsfors, Älmhult, med både vatten och träd på sidorna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Verkligen fin majbild :-)

Fy vad jobbigt när det strular på resan. Men du kom ju hem till slut ändå, det är ju huvudsaken :-)

Svar: Om jag får pengarna tillbaka är det värt det! :-)
Ylva

2016-05-09 @ 08:31:39
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0