Helgen som varit

I fredags var vi ute och åt med en avflyttad kompis som varit i stan på besök. Sedan testade vi Utebaren, som flyttat in över vintern men behåller namnet. De har mat också så jag får gå dit någon gång och kolla upp det.
 
Igår kväll var jag på premiär för den nya puben Bryggeriet på restaurangen Tre Torn. Jag tror att det blir bra, det kommer lite äldre publik så att man inte behöver känna sig som förälder på stan.
 
Idag var jag på julmarknad på Godsmagasinet. Jag köpte inget men provsmakade honung och blåbärssylt med äpple och citron. Gott men alltså inget måste.
 
Jag gick ett snabbt varv på julskyltningen som kändes ovanligt liten i år.

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Du har hunnit med en hel del i helgen du. Som vanligt, alltså :-)

Ha en bra start på veckan!

Svar: Tur att jag bor i en liten stad så att jag faktiskt hinner med nästan allt jag vill. :-)
Ylva

2016-11-28 @ 10:41:50
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

utebar inne, praktiskt :)

Svar: Jag undrade lite hur de skulle hantera det hela. Man kan ju säga att man ska ut i helgen. :-)
Ylva

2016-11-28 @ 15:30:19
URL: http://www.gugge67.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0