Nätverk

Tidsinställt inlägg. Idag har jag varit på Haganässkolan i Älmhult på nätverksträff för gymnasiebibliotek i Kronobergs län och lunchat på nya IKEA-museet. Det kommer eventuellt mera om detta senare.
 
Jag ska få besök av ett par gamla Hedemorakompisar i helgen! Den ena började jag leka med första rasten i ettan och den andra började jag umgås med sommaren efter åttan. Nu bor de i Kristianstad och Stockholm och vi har inte träffats alla tre på kanske femton år, så det ska bli väldigt roligt och spännande!
 
Mamma och pappa träffade min barndomskompis och  hennes sambo på en konsert i Hedemora kyrka i somras.

Kommentarer
Postat av: Ami

Hoppas ni får riktigt trevligt tillsammans :)

Svar: Tack, det blev väldigt lyckat trots att jag var lite orolig för att vi inte skulle hitta på något att göra i november.
Ylva

2016-11-12 @ 11:12:15
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0