Äta i Köpenhamn

Jag och väninnan var inställda på en frossarturné i Köpenhamn.
 
Vi gick direkt på fläskestegen på Restaurang Nytorv!
 
De hade matmarknad på torget och jag åt några italienska risbollar till efterrätt.
 
Därefter tog vi oss en mojito.
 
I lördags åt vi brunch på en matmarknad i Ködbyen. Jag tog en panini och en smoothie.
 
Glömde fota Paradisglassen på Fisketorvet och nästa stopp blev fika vid Söene.
 
Vi åt middag på en italiensk restaurang hemma på Borups Allé och jag åt pasta med bacon och skinka.
 
På söndagen brunchade vi på Elly´s på Borups plads innan vi åkte hem. Framför allt blev det en fläskturné och vi är väldigt nöjda med helgen!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken härlig mathelg! Dryckerna var inte fel heller...

Svar: Vi fattar bara inte hur vi ska hinna med allt när vi hittar nya måsten varje gång vi är i Köpenhamn!
Ylva

2017-04-11 @ 09:17:00
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Wow! Vilka godsaker! TUR att jag just har ätit frukost :-)

Svar: Bra att jag inte frestade dig för mycket. :-)
Ylva

2017-04-11 @ 10:13:11
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Oj, ja det var en hel del mat! Men gott såg det ut att vara :)

Svar: Är man på fläskturné så är man! :-)
Ylva

Postat av: norrsken emmis

ha en fortsätt bra tisdag
kram

Svar: Tack! Det här är en bra dag. :-)
Ylva

2017-04-11 @ 11:30:43
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0