Chokladmassage

December i Sydsverige är ännu en fulmånad och idag har jag piggat upp mig med en chokladmassage! Jag kan förstå dem som känner sig obekväma med massage för det är en intim situation och det känns på gränsen till förbjudet att betala någon för att smeka en med chokladolja... Men det var fantastiskt! 
 
Sawadee kha är thaiinspirerat. Så här står det om behandlingen på deras sida 
http://www.sawadeekha.se/services.html#kropp 
 
Bara att njuta!
Behandlingen börjar med en underbar chokladpeeling som åtföljs av en kroppmassage med chokladolja.
Efter det lägger vi en mask samt avslutningsvis kroppslotion.
Under tiden kroppsmasken verkar får ansiktet en rengöring och även där en mask.
 
Ikväll äter vi ugnspannkaka och går och ser filmen Solsidan. Det är en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ami

Wow, det lät verkligen underbart :)

Svar: Ja, det tyckte jag! Det är inte var dag man blir totalt inkletad i choklad. :-)
Ylva

Postat av: znogge

Ska se im det fungerar nu med en annan webbläsare...

Svar: Ja, tydligen! Jag skriver oftast i chrome men det ska ju inte spela någon roll. Problem att kommentera från mobil tydligen.
Ylva

2017-12-07 @ 19:09:23
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

EN kommentar fick jag skriva innan det började krångla igen...

Så här skrev jag på förra inlägget:

Yes! Äntligen tycks blogg.se ha fixat till det men kommentarerna. Utomordentligt irriterande har det varit...

Jag vet att det kan komma som en överraskning, men jag älskar skyltar, och således även ditt härliga inlägg från Köpenhamn :-)

Jag tycker att ni kan klä upp era får lite mer tufft sådär som på bilden också :-D

Svar: Det kanske är dig de censurerar ;-) Jag älskar att du inte ger dig! Det gör inget att det kommer dubbletter och en massa kommentarer från dig! Jag var lite besviken först när det inte kom en enda kommentar på alla mina roliga skyltar...
Ylva

2017-12-08 @ 09:43:03
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Amanym

Labilt att kommentera är bara förnamnet. Testar ifall det kan vara dubbletter i kommentarsfältet som ställer till det?

Svar: Tror inte det. Jag kunde kommentera om jag loggade in och signerade.
Ylva

2017-12-08 @ 09:44:09
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ama de cama

Ser ut att vara så. Går inte att få in två kommentarer med samma namn och webbadress nu. Men men. En kommentar kanske räcker - sorry att jag sp-ama-r :-D

Jag hör till dom som inte gillar massage... Men choklad - det gillar jag! :-D

Svar: Det har tydligen mest varit problem för dem som försökt kommentera på mobil. Det var det som funkade för mig... Hoppas det funkar nu igen!
Ylva

2017-12-08 @ 09:46:43
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0