Författarbesök

Igår körde jag monstertrucken till Växjö och kände mig jätteduktig när jag vågade köra till köpcentret Grand Samarkand (fast jag körde fel och fick vända när vägen tog slut.) Det var absolut för mycket begärt när maken tyckte att jag även skulle köra till Byggmax som jag inte hittar till...
 
Jag gick på massage på Beauty House. Det var en liten tjej som tog i för hårt så jag är öm i axlarna idag, men det kanske är nyttigt.
 
Jag hade tänkt gå med en kompis på Sit & Go och äta gyrostallrik men det var stängt. Som tur var hade Café Coretto också god gyros.
 
Författaren Anna Ahlund berättade om sin fina ungdomsbok Du, bara på biblioteket. Hon har haft min bror som svensklärare på gymnasiet och blev jätteglad när jag hälsade från honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Författarbesök är sällan fel :D

Svar: Det är flera intressanta författare på gång att besöka min närhet. På måndag ska jag höra Sara Lövestam i Alvesta.
Ylva

2017-02-21 @ 19:07:30
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Att köra en monstertruck... Bara det är värt en jättestor eloge!

Svar: Faktiskt! Jag blir lika stolt varje gång jag parkerar den inne i en ruta. :-)
Ylva

2017-02-21 @ 22:03:21
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales

Du hittade hem, verkar det som!
Du skriver verkigen så roligt och bjuder på dej själv! Tack!
Trevligt med författarbesök.
Ha det bra!

Svar: Ja, jag kom hem till slut, men det var jobbigt att köra i mörker och regn. Det var ett jättekul författarbesök! Ha det bra, du med!
Ylva

2017-02-22 @ 14:00:33
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0