Fantomen på operan

Idag ska jag gå på Fantomen på operan på Cirkus i Stockholm. Jag såg den i London 1991 men kommer inte ihåg så jättemycket och det ska bli kul att se hur den är på svenska. Jag vet åtminstone att jag gillar musiken och jag hoppas att Peter Jöback är frisk. Jag hörde att han fick ställa in efter första akten nyligen och hade en standin, John Martin Bengtsson från Växjö. Han var visst också bra, men det är ju Jöback man vill se!
 
Senast jag var på musikal i Stockholm var 2012 när jag såg Jesus Christ Superstar med Ola Salo, jättebra! Vi är förresten samma tjejgäng som går denna gång.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Såg Jesus Christ på Malmö opera i första omgången och Salo var suverän! Hoppas föreställningen blev bra!

Svar: Den var bra även fast vi inte fick höra Peter Jöback, tyvärr. Som tur är så ställer de ju inte in utan har flera olika som kan hoppa in.
Ylva

2017-01-14 @ 20:08:17
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales

Har också sett Fantomen på Operan, men det var nog minst 20 år sedan, men minns att jag gillade den då.
Ha en skön söndag!

Svar: Den håller fortfarande. Musiken är ju vacker även fast det var ovant att höra den på svenska.
Ylva

2017-01-15 @ 09:52:09
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: Ami

Hoppas ni fick en trevlig kväll :)

Svar: Tack, det var fantastiskt kul!
Ylva

2017-01-15 @ 11:59:38
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0