Idag

Idag har jag köpt ett par fina blåvitrandiga shorts för femtio kronor!
 
Vi har en väldigt bra sportoutlet med riktigt billiga kläder.
 
Sedan var jag egentligen ute och motionscyklade när jag svängde in på en loppis och köpte två små äggkoppar för tio kronor styck. Jämför med Höganäskoppen i normal storlek. De här blir bra till våra pytteägg. 
 
På kvällen var jag på Berättelser och musik i sommarkväll på Gamla Torg. Vi lyssnade på Pelle Olsson som vunnit SM tre gånger och blivit nordisk mästare två gånger i berättande. Han är väldigt rolig! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ami

Så kul när man kan fynda!

Svar: Ja, då blir man glad! Shortsen passar bra att cykla i.
Ylva

2017-08-01 @ 12:37:58
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0