Jack Vreeswijk

Igår var jag med ett par vänner i Traryd och lyssnade på Jack Vreeswijk. Jag har en kul kändispoäng med honom. För ungefär tjugo år sedan följde han med mig och min kompis i Alingsås hem till henne från krogen en natt. Tyvärr var jag trött och gick och lade mig när de satt i köket och sjöng i flera timmar.
 
Jack och hans gitarrist Love. De var bra och underhöll oss i två timmar gratis i hembygdsparken. Vi var ungefär 800 personer och det är mycket för en liten park.
 
Idag tog jag ett badlakan med matchande bok och låg på vår brygga. Två dopp blev det också, men det var ganska kallt i vattnet.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Oj vilken miss att krypa till kojs vid ett sånt tillfälle!

Haha! Snyggt matchat där :-)

Svar: Ja, det var lite dumt av mig men jag kände mig lite utanför. Trodde ju att de skulle hångla (vilket de inte gjorde enligt min kompis).
Ylva

2017-07-07 @ 09:43:21
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Vilket kul minne :)
Och bra när man kan välja bok efter badlakan ;)

Svar: Ja, visst är det kul! Imorgon ska jag börja på en gul bok så då får jag plocka fram en gul handduk! :-)
Ylva

2017-07-07 @ 11:28:37
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0