Patrik Isaksson

Ikväll var det årets första Sommar i parken i vår hembygdspark.
 
Lokalkändisen Johan Billow var förband, med kluriga texter och kul mellansnack.
 
Kvällens artist Patrik Isaksson var jättebra! Jag har lyssnat på honom sedan han började för nästan tjugo år sedan.
 
Publiken var stor men lite äldre än han är van vid och eftersom det var gratis var det många som inte visste vad det var frågan om så allsången blev klen, men jag tror att de flesta var nöjda. (Jag orkar inte retuschera bort mitt finger eller vad det nu är för något.)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Ojsan... Såg rubriken först (nähä! vad överraskande! ;-) ) och sen tyckte jag att Patrik Isaksson hade blivit väldigt olik sig... Men det ordnade upp sig där vid andra bilden :-D

Svar: Ja, jag förstår att det var förvirrande. Patrik har blivit yngre? ;-)
Ylva

2017-06-29 @ 08:58:12
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Znogge

Musik hör sommaren till och utomhus ska det vara :D

Svar: Vi hade tur med vädret också! Jag har envist suttit där i regn flera gånger...
Ylva

2017-06-29 @ 09:32:44
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0