Emil Jensen

Igår började jag och väninnan kvällen på Stationskrogen där jag ju tjatat till mig en 2 för 1-kupong.  
 
Fläsknoisetten var god, men det var lite störande att man ska betala 50 kr för själva kuponghäftet som man laddar ned på en app. Det sa de ju inget om när jag ville ha kupongen.
 
Efter maten gick vi och lyssnade på Emil Jensen som hade en underbar föreställning med både prat och musik och mycket tänkvärda reflektioner. han verkar så genuint godhjärtad och är dessutom väldigt rolig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Lite snopet med femtiolappen men maten såg i alla fall god ut :D

Svar: Jag kunde inte med att bråka så mycket mer än jag redan gjort så vi laddade ned den.
Ylva

2017-03-17 @ 16:35:39
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Kuponger SKA vara gratis! Men matens såg väldans god ut ändå :-)

Svar: Precis! Eller man ska åtminstone kunna välja om man vill köpa. Gott absolut!
Ylva

2017-03-17 @ 17:26:00
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

men, ser gött ut du :)

Svar: Ja, om man gillar potatismos och bea så! :-)
Ylva

2017-03-17 @ 20:19:55
Postat av: Lena i Wales

Verkade vara en toppenkväll, tråkigt bara att du fick lägga till 50 kr. Det är kanske inte bara pengarna som spelar roll, utan att man känner sig lurad.
Önskar dej i alla fall en fin helg!

Svar: Vi får hoppas att väninnan som laddade ned den kan utnyttja flera erbjudanden i appen men visst var det fräckt att inte säga att den kostade!
Ylva

2017-03-18 @ 09:30:55
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0