Spinning Jennies

Igår var jag på konsert med Spinning Jennies som spelar bluegrass på svenska. Det är inte en genre som jag normalt lyssnar på (det finns inte ens så mycket) men de var jättebra live och hade kul mellansnack.
 
Foto: Monica Cissé Andersson
 
Jag var och fikade med en kompis på Lilla hembageriet för ett tag sedan. När jag skulle berätta för henne att jag köpt en pocket för tio kronor på Erikshjälpen kom jag inte på vad den hette.
 
Jag: Någonting med Lilla bageriet.
Kompis: Lilla Hembageriet i Ljungby!
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Du var i alla fall inte helt ute och reste ;-)

Trevlig kväll!

Svar: Jag var på helt rätt ställe! Ser fram emot att läsa boken som verkar mysig.
Ylva

2017-03-03 @ 19:49:04
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ami

Ibland står det bara still i huvudet 😄
Ha en trevlig kväll

Svar: Nu tar vi helg i huvudet! ;-)
Ylva

Postat av: Ama de casa

Jag tror inte ens att jag vet hur bluegrass ska låta... ;-)

Jag blev väldigt sugen på en bulle! Undrar om det inte är dags att gå ner och äta frukost nu :-)

Svar: Jag lyssnar på musik så ofta jag kan men är dålig på genrer. Det räcker med bra eller dålig liksom. Jag tror att bluegrass är snabb musik med fiol och cello och mycket självömkan. :-)
Ylva

2017-03-04 @ 09:30:05
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0