Traktorträff

Igår hann jag inte blogga för först var vi ute med träbåten på Bolmen och sedan blev vi bjudna hem till ett par kompisar. Vi cyklade till stugan från dem och kom hem vid midnatt innan det blev för mörkt. Det är fantastiska kvällar nu!
 
Vi hade med pastasallad och hade öpicknick på Bolmen, trevligt!
 
Idag cyklade vi till Ivla på traktorträff. Det var inte lika stort som Riksettanrallyt, men lite kul att titta på de gamla traktorerna.
 
Sedan cyklade jag till Össjö som ligger ungefär en mil från stugan, till det underbara cafét Smakfullt. En mil bort räknas som nära på landet. Efter detta cyklade jag tillbaka till stugan och tog årets första dopp i dammen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Helt rätt att prioritera finvädret framför bloggen :-)

Traktorerna var himla fina, utom en som dom hade målat i en konstig färg? ;-)

Ha en riktigt skön söndag!

Svar: Det har varit lite datatrassel också, men jag hoppas att det löst sig nu.
Ylva

2017-05-28 @ 10:12:31
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Ibland får man lägga bloggen åt sidan!
Kul med en massa trevligheter....och de där godsakerna på sista bilden så väldigt smarriga ut :)

Svar: När man blir spontanbortbjuden får man lägga allt annat åt sidan. :-)
Ylva

2017-05-28 @ 11:27:34
Postat av: Gunilla

Vad aktiv du är, då kan man med gott samvete äta såna godsaker :)

Svar: Nja, jag drar tyvärr i mig flera kalorier än jag gör av med, men nu är jag ju väldigt glad i sötsaker...
Ylva

2017-05-29 @ 11:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0