Studieresa

Igår var jag på fest med tema studieresa. Jag brukar inte blogga om personalfester pga att det kan anses opassande i skolvärlden men nu vill jag visa några bilder, för det var den bäst arrangerade fest jag varit på! 
 
Den kreativa personalen på gymnasiesärskolan hade gjort om skolentrén till en flygplats! 
 
Vi fick gå igenom säkerhetskontrollen och jag åkte fast för någon hade lagt en orm i min väska...
 
Som tur var fick jag följa med planet till Milano där vi välkomnades med en smarrig buffé. 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilket kul koncept! Vår administrativa chef lade ut ett filmklipp på FB så det är nog olika. Men visst hon frågade alla om det var ok!

Svar: Det var jättekul! Jag tänker att om man inte lägger ut fyllebilder och närbilder så är det ok. Eller som du säger frågar alla som är med.
Ylva

2017-11-17 @ 18:45:41
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Haha! Vilken rolig idé :-D Vilken enorm tur att dom inte brydde sig om en orm ;-)

Svar: Verkligen! Jag fick behålla den och nu ligger den i stugan. :-)
Ylva

2017-11-18 @ 18:25:23
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0