Vad händer här?

Ni undrar säkert vad som händer i vår lilla stad. Vilken tur att vi har mig som håller koll! 
 
Vad händer här?
Den ganska nya ägaren, som jag tror är från ett balkanland, till lunchrestaurangen är optimistisk men nu har det snöat på uteserveringen. 
 
Vad händer här?
Jag vet inte men jag hoppas verkligen att det inte brinner i tornet!
 
Vad händer här?
Efter att de har lagt ned Kalmar truck i förorten Lidhult försöker de rädda en spillra av företaget kvar i Sverige och bygger ett abnormt utvecklingscentrum vid E4. (Jag kommer inte ihåg varför Kalmar truck låg i Lidhult/Ljungby.)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Tack för uppdateringen - som jag har undrat! :-)

Svar: Varsågod för informationen! :-)
Ylva

2017-11-22 @ 10:19:54
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0