21-årsdag

Igår firade vi att det var 21 år sedan vi träffades första gången. Egentligen är det idag, men jag tycker att det är kul att uppmärksamma det datum då jag gick ut på en nattklubb i Härnösand och fick se killen med de vackra ögonen. Det var vid tiotiden på kvällen jag fick syn på honom och sedan var jag blyg men gick fram och bad om en dans när de spelade tryckare på slutet. 
 
Det här är ett av mina äldsta kort på maken, från 1997. Så otroligt söt! 
 
Jag får fortfarande titta in i de vackra ögonen varje dag. <3
 
Jag bokade bord på Tre Torn där det var musikunderhållning med vår lokale trubadur Johan Billow, som skriver egna kluriga visor, och så fick maken bjuda mig på god mat. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Grattis till er båda! Den dansen behövde du inte ångra :D

Svar: Tack! Jag var modig (desperat) när jag var ung! :-)
Ylva

2017-10-27 @ 18:39:20
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Stort GRATTIS till er! Ibland är det verkligen värt att övervinna sin blyghet :-)

Svar: Tack! Det var dags att störa hans shotrejs med lumparkompisarna. :-)
Ylva

2017-10-28 @ 10:07:39
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Grattis till er båda två! Vilken tur att du tog mod till dig och bjöd upp honom!

Svar: Tack! Det är det bästa jag har gjort.
Ylva

2017-10-28 @ 10:54:49
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0