Alvestatripp

Idag tog jag med väninnan på en tur till Alvesta för att jag skulle till deras bibbla och köpa biljetter till en konsert. Tyvärr hade bibblisarna inte hört talas om att de skulle sälja biljetter till det evenemanget men ska ge min mailadress till någon ansvarig. 
 
Vi var ändå nöjda med vår resa som avslutades med pizza på Bella Capri. Väninnan blir glad när det finns glutenfri pizza. Dessutom fick jag tag i filofaxblad till nästa år och på Family House köpte jag ett par byxor och väninnan två vinterjackor. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Snopet med biljetterna men det blev väl ändå en rätt så lyckad och bra tur!

Svar: Jag talade om för dem att vi kört från Ljungby för att köpa biljetterna och de var väldigt förstående och hjälpsamma så det ska nog ordna sig.
Ylva

2017-10-18 @ 06:39:48
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Hoppas du får nån kompensation för din "onödiga" resa - typ ett par gratisbiljetter till den där konserten.

Filofaxblad? Modernt... ;-) Haha! Jag kunde inte leva utan mitt sekundärminne i pappersformat förut. Nu har jag (med visst tvång) gått över till att ha det minnet i telefonen. :-)

Gott med pizza!

Svar: Alla andra har kalender i telefonen men jag gillar ju att bläddra i papper.
Ylva

2017-10-18 @ 10:18:04
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Det var ju lite snopet att du inte fick tag på biljetterna. Men ni fick ju lite god pizza och shopping i alla fall!

Svar: Vi var nöjda ändå, men jag hoppas verkligen att de lägger undan biljetter nu så att jag inte måste köra dit igen bara för det.
Ylva

2017-10-18 @ 14:43:43
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0