Cykeltur

Jag cyklade en annorlunda väg hem från Netto för att jag ville cykla lite längre. 
 
De här stenarna har jag inte sett så långt ut i ån förut.
 
Den här bron har fått en liten skylt att den heter Söderbron (till höger på lyktstolpen) och fortfarande slutar cykelvägen i ett räcke på andra sidan... 
 
Förra gången vi åkte förbi här med bil stod det ett par dansande småtjejer uppe på muren, men jag hann tyvärr inte ta kort på dem. Perfekt ställe att stå och dansa på, folk blir glada och vinkar. Snyggt stenpynt också!
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Du får upp och dansa där själv för att pigga upp förbifarande ;-)

Svar: Haha, ja det vore underhållning på hög nivå!
Ylva

2018-08-28 @ 21:37:28
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ami

Ibland är det roligt att ta lite andra vägar än de gamla vanliga :)

Svar: Jag är en vanemänniska och brukar gå och cykla samma vägar, men ibland så!
Ylva

2018-08-29 @ 11:21:06
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/
Postat av: Gunillan

snygg mur, hoppas dom har koll så dom inte dansar i backen bara :)

Svar: Den är ganska bred och inte så brant åt andra hållet och de såg ut att ha bättre balans än jag...
Ylva

2018-08-29 @ 14:28:19
Postat av: Ama de casa

Mäh? Här försvann min kommentar igen... Jag vill minnas att jag höll med Znogge. Nu när jag ändå måste skriva om kommentaren kan jag passa på att önska mig en film från din dans också - tack på förhand :-D

Svar: Försvinner kommentarerna, vad dumt! Det finns en liten film från när vi var bröderna Herrey, men maken har förbjudit den tyvärr...
Ylva

2018-08-30 @ 09:36:37
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Nu tycker jag faktiskt inte att du ska lyssna så noga på maken - visa filmen, visa, filmen, VISA FILMEN!!! :-D

Svar: Jag vet nog inte hur man gör för att lägga ut den + att jag ju inte ser klok ut eftersom jag inte kan dansa...
Ylva

2018-08-31 @ 09:42:10
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0