Horoskop

Det var ett hiskligt dåligt horoskop för mig i Smålänningens gratistidning Veckobladet! Särskilt med tanke på att jag är fisk och maken kräfta... 
 
Vi är överens om att mycket av pengarna går till renovering just nu. Kärleken är stabil. Det är mycket på jobbet men håller på att lugna ned sig. Jag är mest trött på mig själv för att jag överdramatiserar vardagssysslor. Idag hade jag uppgiften (hemifrån, inte på jobbet) att lämna återvinning och panta. 
 
Jag körde monstertrucken (gammal bild) till Lidl och pantade och det gick bra förutom att det är äckligt med blöta ölburkar, men sedan ville jag inte hamna i rusningstrafiken så jag körde hem utan att handla upp panten. Se där ett äventyr! Jag tycker inte att det är mitt jobb att panta, eftersom det inte är mina burkar (och äckligt) men maken har inte tid. 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ha, ha, mitt stämde inte mycket bättre! Jag är lejon och så har jag verkligen inte det på arbetet :D

Svar: Nej, skolvärlden är hektisk nu, särskilt för er i nya lokaler!
Ylva

2018-08-29 @ 20:43:10
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Jag ser inte vad som gällde för vågen, så det är svårt att avgöra. Förmodligen var det också fel :-)

Pant på burkar och petflaskor borde dom införa här också. Men det skulle såklart bli Anders uppgift ;-)

Svar: Pant är absolut en bra sak, men inte mitt jobb... Inte orkar jag tvätta ur plastförpackningar som man ska heller.
Ylva

2018-08-30 @ 10:02:39
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Det var längesen jag läste horoskop. Jag är oxe, men förr i min ungdom läste man ju alltid det :)

Svar: Jag läser dem och tycker att det är kul att se om de stämmer. Om de är bra försöker man ju få dem att passa in. :-)
Ylva

2018-08-30 @ 12:14:04
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0