Modeshow

Igår vann jag två biljetter till kvällens modevisning så då bjöd jag med mig väninnan dit.
 
Det var länge sedan jag gick på Ljungbydagarnas modevisning eftersom jag är för snål för att betala och om man går in gratis (utan garanterad sittplats) brukar man hamna längst bak och inte se något.
 
Nu blev det lite ironiskt så att vi satt för långt fram och fick se allt från sidan. Det är annars kul att se lokala modeller och affärer och här är det elkedjan Elon som spexar loss. Mingeltallriken var god, men jag har samma problem som förra året; de har bara flädercider som är skitäcklig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Synd på cidern men du får tänka att gratis är gott ;-) Biljetterna i alla fall...

Svar: Absolut! Jag köpte 16 cl rödvin för 60 kr istället.
Ylva

2018-08-15 @ 20:56:18
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Grattis till vinsten! :-) Dom har säkert räknat ut att det blir billigast att bara ha flädercider... ;-)

Fast den där tillställningen var nog inget för mig. Är inte särskilt (läs: inte alls) modeintresserad och när dom sen visar såna otäckheter som dammsugare på scenen, då är väl måttet rågat? ;-) Fast maten och drycken skulle jag få i mig med lätthet :-)

Svar: Hehe, det är sant, det blir lite obehagligt med dammsugare så där närgånget! (Maten var god!)
Ylva

2018-08-16 @ 09:11:54
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Vad trevligt att du vann biljetter! Vår svärdotter och lilla barnbarnet var också på Ljungbydagarna igår. Hon har sin väninna i Ljungby!

Svar: Ah, vad trevligt! Hoppas de hade kul! Det är roliga dagar att besöka stan.
Ylva

2018-08-16 @ 12:53:59
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0