Helgnöje

Om jag inte har något särskilt att göra på en lördag eller söndag brukar jag cykla till Ljungbyporten, vårt lilla köpcentrum.
 
Det här blir spännande! De håller på att bygga en restaurang som ska se ut som en amerikansk lada och heta Old Mike´s diner. 
 
Jag brukar köpa lyxshake på Max och nu har de päron, den var god! Man kan undra varför jag frivillligt utsätter mig för en omysig snabbmatskedja, men det är kul att gå hit ibland för det ligger bredvid E4:an så det stannar en massa människor här och man kan låtsas att man är i en storstad. 
 
Jag var på Dollarstore för att köpa tandkräm och halstabletter och kom hem med allt möjligt. Doftljuset ska lukta banana nut bread, och jag har inte tänt det ännu men tycker redan att det luktar ljuvligt. Maken säger att det luktar spya så jag får elda när jag är ensam...
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Haha! Ibland har man lite olika åsikter om hur saker och ting doftar/stinker ;-)

Svar: Hehe, ja. Maken tycker inte att parfym "ska lukta mat", men jag gillar krämer och parfymer som luktar kokos, vanilj, melon och annat sött.
Ylva

2018-02-19 @ 19:33:14
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0