Hårdrockshelg

Det blev lite överraskande en hårdrockshelg för mig i Göteborg. Annars är det maken som lyssnar mest på hårdrock här i huset. 
 
Göteborgsvännerna på väg till nattklubben Pustervik. 
 
Vi fick tips av denna tveksamma hårdrockare om att det var konsert där. 
 
Bandet Hypnos var för hårt för oss alla tre. men jag fick åtminstone äntligen se Pustervik som jag länge velat besöka. 
 
Igår gick jag och väninnan på Sticky Fingers och träffade den här figuren. 
 
Där spelade Iron Maidencoverbandet Made in Iron. De var bra, men vi orkade inte stanna där så länge eftersom vi gått ut och ätit middag redan kl.17 och sedan gjort en pubrunda innan vi gick in på Sticky precis före kl.22 eftersom det var gratis fram till dess. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Hårdrock är inte min grej... Men smart planering där att ni prickade in entrén så bra :-)

Svar: Njä, jag gillar mera mjukrock, men tycker det är kul med lajvmusik och då blir det sådär ibland.
Ylva

2018-01-08 @ 10:42:03
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0