Varma kläder

Idag var det äntligen minusgrader, sol och frost och vackert!
 
 
Då får jag använda mina varma, sköna kläder. 
Jag köpte ett par rejäla vintervantar på mellandagsrean i Hedemora där det redan är billigt på Family House. 
 
Maken gav mig öronmuffar med hörlurar i, i julklapp, smart! 
 
Jag fick även en ryggsäck som jag plötsligt behöver, för jag har haft sönder dragkedjor på två ryggsäckar på mindre än en vecka! Denna har väldigt kraftiga dragkedjor och vi får väl se om den håller längre än de brukar när jag är i farten. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Liknande väder här men så skönt att se solen! en bra ryggsäck är verkligen A och O!

Svar: Jag tycker att dragkedjor ska vara gjorda för att tåla att dras i!
Ylva

2018-01-09 @ 21:05:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Vilken bra julklapp!

Hmm... Du verkar behandla dina ryggsäckar ungefär lika varsamt som jag behandlar mina kameror... ;-)

Svar: Haha! Ja, man kan jämföra oss marodörer! Jag vill gärna stänga och öppna dragkedjorna ordentligt och maken tycker att jag sliter i dem hela tiden...
Ylva

2018-01-10 @ 09:59:30
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0