Kul i Göteborg

Jag har haft väldigt roliga dagar i Göteborg med några i mitt resgäng. 
 
Jag åkte dit i torsdags för att se The Sounds på Liseberg, så då gjorde jag det. Vi lyckades inte leta reda på varandra förrän efter konserten, för jag ville inte släppa taget om kravallstaketet jag stod vid. Konserten var bra och det är kul med låtar från 2002 så jag får bli nostalgisk. 
 
Efter det gick vi på någon pub, dock inte "Flygarhaggan" (Flygarns Haga). 
 
Igår åkte vi turistbåten Paddan! Det är mysigt att åka runt på kanalerna och under en massa broar. 
 
Sedan skaffade jag mig en egen båt! Vad förvånad maken ska bli. Foto: Martina Johansson. Tack!
 
Igår kväll dansade vi loss på Grindstugan. Vi kom ut sent och hade tur att de släppte in oss, för de hade egentligen stängt insläppet. Mina partyvänner började redan i onsdags med att gå på konsert me Ed Sheeran och idag går de på festivalen "Vi som älskar 90-talet!" och det hade såklart varit kul att vara med på, men det är skönt att ha kommit hem till min soffhörna också. 
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Vilka härliga dagar!

Svar: En av väninnorna har flyttat till Göteborg och vi kan hälsa på henne. Kul!
Ylva

2018-07-14 @ 23:28:42
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ami

Wow, vilka fartfyllda och roliga dagar ni har haft!

Svar: Med det här gänget händer det alltid grejor! :-)
Ylva

2018-07-15 @ 13:28:48
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Coolt med en egen båt! Hur ska du få hem den? ;-)

Musik från 2002 är förresten inte nostalgisk - den är NY! :-)

Svar: Visst är det konstigt när ny musik är femton år gammal!
Ylva

2018-07-15 @ 14:20:02
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0