Kameramin

Tidsinställt inlägg på grund av Copenhell.
 
Jag har en särskild kameramin som jag tycker funkar.
 
Väninnan tog kort på mig på Liseberg.
 
Och på Ölstugan Tullen.
 
Och på Ölstugan Tullen igen.
 
Och på The Irish Embassy, men då valde jag en fulprofil i stället, för att inte alla bilder ska se likadana ut.
 
Den här bilden på Ramberget blev dålig på mig men bra på vännen.
 
Min väninna är snygg, men man får skynda sig att fota för hon pratar hela tiden... Här fick jag en chokladdrink som tyvärr var äcklig för att det var kaffe i och det dricker inte jag. Eller, det gjorde jag ju eftersom jag är snål, men normalt sett kan jag inte dricka kaffe. Ja, se det var en trevlig drinkarhelg i Göteborg, det!

Kommentarer
Postat av: znogge

Härliga och bra bilder på dig! Omväxling kan förnöja och det gäller även fotoposen ;-)

Svar: Tack! Jag tycker bäst om att se glad ut på bilder, men det kan bli tjatigt så ibland får man ploja till det.
Ylva

2018-06-21 @ 21:47:14
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Haha! Gillar fulprofilen - man måste ju variera sig :-)
Ha en härlig midsommarafton!

Svar: Ibland får man fulprofilera sig! :-)
Ylva

2018-06-22 @ 09:22:33
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0