Nya ställen

Idag har jag ätit på två nya ställen här i Ljungby! 
 
Märtas glasseri på Gamla torg hade premiär idag och det blev kö. De har 21 sorters kulglass från Siaglass som ligger nära, utanför Halmstad. 
 
Det är mysigt att sitta i paviljongerna och äta god glass! 
 
Old Mike´s Diner öppnade förra veckan och är Sveriges första appdiner. Idag funkade inte appen och det var lika bra tycker jag, som helst beställer av en människa. 
 
Jag tycker att inredningen är fin och åt en vanlig pasta med bacon som var god men kunde ha varit mer gräddig, 
 
Deras djur är lika trötta som våra. 
 
När det är varmt söker hönsen gärna skugga under båten. 

Kommentarer
Postat av: Ami

Så mysigt att besöka nya ställen!

Svar: Det är kul när de öppnar nya ställen i vår lilla stad. Nu har jag en massa nya glassorter att prova! :-)
Ylva

2018-06-27 @ 11:56:40
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0