Härlig pingsthelg

Vi har haft en jättefin pingst! Inte för att vi har firat den, men vi firade en bekant som fyllt femtio och hade öppet hus med garagerock igår.
 
 
Det kom väldigt mycket folk så det var tur att vi kunde vara utomhus.
 
Lokalkändisarna Senap och ett par andra band spelade. De här är lite för punkiga för mig, men jag har faktiskt en CD med dem.
 
Idag åkte vi båt och här är en gammal järnvägsbro som är kul att åka under. Vi gick i land på en ö och fikade för det hör till. Dock var det för kallt i vattnet för att vi skulle bada.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken härlig och festlig pingsthelg! Äldsta fröken badade här och det var 18 grader i vattnet. Själv hann jag inte men hade jag vetat det var så varmt hade jag nog prioriterat om..

God måndag!

Svar: Oj, 18, det var värst! Ja, då är det varmt i havet! Jag är ju van vid dammen som kan bli upp till 25 grader.
Ylva

2018-05-21 @ 06:23:05
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

När jag ser på första bilden så undrar jag lite... Hur tog sig alla dit på kalaset? ;-)
Vilken härlig fest :-)
Du skyller på kylan och jag på maneter. Det är bra att ha nåt att skylla på så man slipper bada ;-)

Svar: Haha! En kompis frågade hur man skulle komma dit och då lånade jag ut en cykel till henne. Samma kompis sa förresten att maneterna brukar komma på hösten när jag frågade om det är maneter i havet i Halmstad. Men jag behövde inte bada i alla fall...
Ylva

2018-05-21 @ 09:51:09
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunillan

garagerock, det var något nytt :)

Svar: Jättebra koncept om man har ett stort tomt garage. Maken hann precis bygga klart traktorgaraget så att vi kunde vara där när han fyllde 40 så då rockade vi också loss!
Ylva

2018-05-21 @ 13:15:54
Postat av: Martin

Jag förmodar att det är bron vid den icke existerande borgen, men jag trodde inte att den var så stor. Eller finns det fler järvägsbroar vid sjöar i närheten?

Svar: Ja, den ligger vid Piksborg. Jag tror inte att det finns flera järnvägsbroar i närheten.
Ylva

2018-05-22 @ 11:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0