Åpromenad

Idag tog jag en promenad med väninnan längsmed ån, min gamla runda som jag saknar efter flytten. 
 
Det är fint vid ån, här från en gångbro i låg novembersol. 
 
De håller på att plocka ned skorstenen på hennes grannhus så man får passa sig så att det inte kommer tegelstenar farande! 
 
Här river de ett jättegulligt litet hus som vi har velat ha, men det är i så dåligt skick så det inte är någon idé att reparera. Tur att vi inte köpte det, men väldigt synd att de inte renoverade det för länge sedan! 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vissa promenader minns man med välbehag!

Svar: Tur att jag har vänner som bor vid ån som jag kan promenera med.
Ylva

2018-11-01 @ 21:26:24
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Gunilla

Trevligt att vandra i gamla kvarter, det brukar jag göra ibland också.

Huset såg liite skröpligt ut, tur ni inte köpte det

Svar: Visst är det kul att vandra i gamla hemtrakter! Jag ska hem och vandra i Hedemora kring jul. Jag visste inte att det var så dåligt inuti, huset.
Ylva

2018-11-02 @ 13:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0