Köksrenovering

Nu vill jag lägga ut bilder på vårt kök som äntligen är färdigrenoverat! Först några gamla bilder att jämföra med.
 
Så här såg det ut i annonsen när vi köpte huset 2010.
 
Det här var i juli, när vi började riva.
 
Här är den nya diskbänken och köksskåpen.
 
Hela köket har blivit så stort så jag måste luta för att få med allt. Det är såklart maken som gjort det mesta, men jag har varit med och hjälpt till och vi har varit riktigt griniga när det gått dåligt som när jag skulle sätta ihop lådor. Det hjälper inte att alla är likadana när jag inte minns hur jag gjorde den första... Eller när jag mätte för lådhandtagen, en cm fel gör jättemycket... Eller när jag skulle rolla en vägg och rollern gick sönder... Det är så oerhört skönt att det är klart!
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så bra det blev! Flyttar vi inte ska köket renoveras och det pronto!

Svar: Det känns jättebra med det nya köket. Jag rekommenderar att renovera (fast inte i somras när det var för varmt) men att leja ut det om man har råd.
Ylva

2018-11-21 @ 20:37:57
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Oj vad bra det blev! Stort GRATTIS till det nya, fina köket! :-)
Haha! Känner igen den där grinigheten som kan uppstå vid renoveringar (främst från min sida). Men det är många år sen vi renoverade senast och äktenskapet håller än ;-)

Svar: Titta, nu har jag en sådan där självklar sak att vara tacksam över som man annars inte tänker på, vi har ett fungerande kök! Tack, vi är mycket nöjda (och sams)!
Ylva

2018-11-22 @ 11:17:37
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunillan

Mycket fräscht och snyggt kök !! förstår ni är nöjda

Svar: Lite väl Stockholmsvitt och fräscht, men fint att det är ljust.
Ylva

2018-11-23 @ 10:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0