Baksidor

Idag tog jag en promenad förbi kyrkan.
 
Det är inte ofta jag kommer från det här hållet och ser baksidan som är fin med de runda utbyggnaderna.
 
Baksidan av prästgården är också fin. Den var till salu (och även framsidan) för några år sedan och jag tror att det är privatpersoner som bor där nu, ingen präst. 
 
Jaha? När jag varit ute och motionspromenerat i en timme och var svettig passade håret på att ligga fint och prydligt längsmed kinderna som jag vill ha det, helt i onödan, till skillnad från i fredags när vi var på gala...

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Men jag undrar... Var även gavlarna till salu? ;-)

Vilken jättefin bild på dig!

Svar: Nej, sidorna ville prästen ha kvar! Tack, jag var ju tvungen att visa upp mig för någon. :-)
Ylva

2018-10-08 @ 11:15:40
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Visst är det typiskt att man får frisyren som man vill när det inte behövs!

Svar: Mycket! När ingen skulle se mig kände jag att jag var tvungen att lägga ut mig på bloggen.
Ylva

2018-10-08 @ 15:03:24
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0